sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Unelmien treenikassini

Tämän sunnnuntain pyhitin täysin haaveilemiseen. Mun oli tarkotus siivota vaatehuone,mutta se tuntu just nyt tosi turhalta hommalta. Sen sijaan päätin kuluttaa aikaani datailemalla pitkästä aikaa kunnolla. Uusin vähän blogini ulkoasua ja surffailin kaikilla ihanilla urheiluvaate-sivuilla.

Mulla on edessäni jälleen kerran uusien treenivaatteiden osto. Mun viidestä treenihousuista on tällä hetkellä ainoastaan yhdet,joiden kanssa pystyn juoksemaan,ilman että nitä tarvitsee koko ajan kiskoa ylös. Ne muut neljät nykyseltään ylisuuret treenihousut ovat siirtyneet ansaitulle osa-aika eläkkeelle ja toimittamaan rentojen kotihousujen virkaa.

Haaveilin tänään ihan olan takaa. Tein paljon kollaaseja ja hyppelin eri sivuilla kasaten unelmien treeniasukokonaisuutta.Siitä olen vähän hauska pukeutuja,että normaalisti mun vaatteiden värimaailma koostuu mustasta,leopardikuviosta ja farkusta.Sekä bändipaidoista. Mutta kun kyse on treenivaatteista,niin mitä enemmän värioksennusta sen parempi! Tosi harvoin mulla näkee
salilla täysin mustaa asukokonaisuutta. Mulla on yhdet ainoat mustat Niken treenitrikoot,jotka mulla on ollu jo muutaman vuoden. Ne ei ole ikinä pettäny mun luottamustani.

Mutta nyt saanko esitellä: rakkaimmat treenihousuni! <3

Jokainen näistä on ostettu H&M:ltä. Oon ite tykänny henkkamaukan treenitrikoista tosi paljon. Ne istuu aina kuin nakutettu eikä rasita lompakkoa. Sen takia oon varmaan hamstrannu sieltä viimekuukausina lähes kaikki uudet ja ihanakuosiset trikoot. Mun treenitopit on sitte kaikki lähes yksivärisiä. Ihan niin pitkälle en mene että trikoot olis eri kuosia kuin toppi tai toistepäin.Ei nyt ihan niin hulluiksi ruveta.

Nyt kun treenivaateosto on edessä,olen monena iltana käyny kurkkimassa eri nettikauppojen tarjontaa. Kaupugilla on jokakerta pakko käydä Stadiumin hyllyjen välissä vähän hypistelemässä ja haaveilemassa. Onneksi seurraavaan palkkapäivään ei ole enään kovin kauaa ja voin toteuttaa vihdoin mun treenivaatevaraston uusimisen !


Jos olisin menossa ostoksille juuri nyt,mun uusi treenikassini näyttäisi kutakuinkin tältä.
Mutta tiedän,että kun se päivä koittaa että mulla on vihdoin aikaa lähteä sinne kaupungille koko päiväksi valitsemaan mun uusia treenivaatteita,ne näyttää ihan eriltä. Sitä mennään aina vähän fiiliksen mukaan.
Niinku salillekkin lähtiessä. Alkaa olla jo niin paljon vaihtoehtoja yhdistellä treenivaateita yhdeksi kokonaisuudeksi,että vaatekriisi meinää tulla jo pelkstään salille mentäessä !?


Lähden nyt jatkamaan haaveiluani iltakävelylle. Pakko päästä poies hetkeksi tästä tietokoneen ääreltä.


Kuvassa olevat vaatteet:
Niken treenitoppi-stadium
BLACC - Electric treenitrikoot-sportamore.fi
Niken keltaset treenitrikoot-zalando.fi
SOC sports bra-stadium
RÖHNISCH treenitoppi-stadium
NIKE W ZOOM FIT-treenikengät-stadium
Nike - Legendary London Diamond Capri-sportamore.fi
ADIDAS W CT AOP BRA-stadium

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti