maanantai 19. syyskuuta 2016

Lontoon ostokset !


Vihdoin ja viimein mie sain aikaseksi postauksen, jota siellä ruutujen toisella puolella on kuuleman odoteltu ! Mun blogissa on ollu viime aikoina tietystäkin syystä hiljaista, joten valitan tätä hidastunutta postaustahtia. Avaan teille syitä sitten seuraavassa postauksessa :)

Ennen sitä nyt kuitenkin takaisin niihin ostoksiin ! Täytyy myöntää, että olisi pitänyt kuvata ne jo silloin ostopäivänä illalla hotellissa, mutta eihän sitä silloin tietenkään malttanut. Nyt olin vähän laiskalla tuulella kuvaamaan niitä ja muutenkin kaikki ostokset on levinneet jo ympäri meidän asuntoa. Johan siitä reissusta on kohta kolme viikkoa aikaa :D  Ostin kaikenkaikkiaan matkalaukullisen tavaraa Lontoosta ( Primarkista), joten ihan kaikkia en alkanut tässä luettelemaan. Päätin sitte kuvata ja kertoa teille mun lemppariostoksistani !

1. Käsilaukku, lompakko ja kukkaro.



Ihan ensimmäisenä oodi mun täydellisille uusille käsilaukulle, lompakolle ja kukkarolle ! Vannoutuneena Disney-friikkinä, olin etukäteen ottanut selvää Primarkissa lymyilevistä Disney-tuotteista ja Paha kuningatar- laukku sekä Liisa- kukkaro oli asioita, jotka mun oli vaan pakko löytää! Ekassa Primarkissa missä me vierailtiin niitä ei ollu ja mulle meinas iskeä pieni epätoivo, mutta onneksi ne sitten kuitenki löytyivät ! Ja tuon lompakon ku mie näin! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä <3 Laukku 5 puntaa, kukkaro 3 puntaa ja lompakko 5 puntaa, kaikki Primarkista !


2. Yöpaita


Mie jo sillon ennen reissua mainitsinki, että aina Primarkista pitää ostaa uusi yöpaita! Se on jo kirjoittamaton sääntö. Tällä reissulla mun mukaan tarttui ekassa kuvassa näkyvä Nemo-paituli, Ariel- yöpaita, Star Wars- yöpaita ja ihanat Harry Potter- tohvelit !

Nemo- paita 5 puntaa, Ariel- paita ja pöksyt yhteensä 13 puntaa, Star Wars- yöpaita 5 puntaa, samoin kun Harry Potter- tohvelit! Ja Primarkista.

3. Sid ja Nancy- posteri


Mulla on meillä kotona tauluja kaikista mun lempiasioista. Löytyy Disney-taulua, Katy perryä, Mötley Crueta, KISSiä, The Rocky Horror Picture Show ja monia muita. Kun äiti Camdenin torilla vetäs tämän kuvan sieltä julistelaarista, mie olin pyörtyä! Tuo oli pakko saada mun seinälle! <3 Ja onneksi meidän äiskä sen sieltä löysi, se oli nimittäin ainoa kappale ja näin ollen pääsee koristamaan mun seinää ! <3

Posteri maksoi muistaakseni 8 - 10 puntaa ja taitaa olla yks harvoista ostoksista, jotka ei ollu Primarkista.

4. NYPD- college  ja uudet salihousut.



Tän collegen kohdalla jotenki epäräoin aika monta päivää, ja silti se aina iltasin vaivasi minua, kun en ollu sitä päivän Primark visiitillä ostanu. Onneksi ostin sen, koska se on ehottomasti yksi parhaista ostoksistani ! Sitten uudet salihousut. Tietysti. Ne ei edes tartte esittelyjä !

NYPD 12 puntaa ja salipöksyt 8 puntaa, Primarkista.

5. Disney- lakanat.


Nämä lakanat on itse täydellisyydet ! <3 Näiden olemmassaolosta tiesin etukäteen ja jo ekana päivänä näinki nämä jo Primarkissa. Jostain syystä en ostanu niitä silloin, vaan ajattelin että nappaan ne mukaan sitte myöhempinä päivinä. Keskiviikkona kun vierailtiin meidän lähi Primarkissa illalla, pyörittelin taas niitä kädessäni, että otanko nyt vai myöhemmin. Onneksi Jenna sai mut ympäripuhuttua ottamaan ne just sillon, koska seuraavana päivänä ei niitä enään ollu ! Eikä niitä tullu vastaan enään missään Primarkissa ! Selvästi kohtalo <3

Lakanat 13 puntaa, Ja tietysti Primark


Tässä oli nyt mun viiden kärki ostoksistani ! Anteeksi kun tämä on nyt vähän kiireessä hutasti esittely, mutta mun täytyy rientää pelastamaan omenapiirakka uunista ! Palataan vielä myöhemmin tällä viiikolla ! <3


4 kommenttia:

  1. Ihania ihania ostoksia! <3 Etenkin tuo Sid ja Nancy taulu, just täydellinen :) Nuo yöpuvut ovat myös tosi hauskoja, itsekki ostin semmosen pitkän Batman t-paita yöpaidan Primarkista :D Vaikeesti selitetty, mutta tiiät kyl varmaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ! <3 Ja se on enemmän ku täydellinen! En malta odottaa, että saan sen kehyksiin ! Ja joo tiedän mitä yökkäriä tarkotat! Varmaan samantyylinen ku tuo mun Star Wars! Just semmonen pitkä t- paita yöpaita :D

      Poista
  2. Oon niin kade tosta laukusta, siis niin täydellinen! ♥ Ihania ostoksia muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo laukku on kyllä täydellinen! <3 Ja maailman paras ! Sinne mahtuu ihan kaikki! Ja voi kiitos <3 :)

      Poista